Jag söker sommarjobb..

Ja som en idiot söker jag verkligen allt ja kan komma på och se, men de är fasen snustort på arbetsmarknaden nu! Hoppas fortfarande lite grann på att de finns en chans att akzo får ta in en sommarpraktikant på avdelningen jag var i sommras, får dom inte de så ja då får vi hoppas på nå av de 100 andra jobben jag sökt.. men varför skulle dom välja nån om dom inte kan träffa innan dom änställer... när dom troligen har hur många sökande som helst dessa tider.. jag är ju lixo lite fats här i brighton, liiite långt att åka hem en dag för att gå på en intervju... Nu kan jag inte mer än at hoppas! Annar vettefan... på med höga stövlarna och Rosenlund nästa eller? :P

Nä nu ska vi sluta va negaiva och va lite positiva istället... Men de kan va svårt i bland, speciellt när regnet och blåsten dragit in över Broghton.. Men efter regn kommer solsken eller hur?! Tur jag har några vackra solstrålar kvar i mitt liv iaf, jag lever för er!

Jag lyckades iaf pruta på en sjal som jag har suktat efter i 2 v nu :p kostade 5 pund först.. och d etyckte jag va lite dyrt.. så idag då ovädret drog in, reade dom ut dom ( dom säljs i sånna rullande stånd ute utan tak) för 3 pund, men jag prutande ner den till 2.60 istället, för dom had eingen växel ;) Så jag fick alltså denna mönstrade fina sjal för 33 kr istället för 62 kr, de va ett kap ! Ska se om ja kanske kan fånga underverket på en bild i framtiden ;)

Vi har även sen sist besökt Royal Pavilion som vi typ bor granne med :P mycket vac

    *etttypisktturistkortsvarning*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0