Mer bilder :)

Jaa ni jag kan bara fortsätta att peppra er med bilder för de är så underbart vackert här att de går inte att ebskriva med ord... INte ens kan man fånga allt på bild men man kan ge er en liiten strimma aning om hur vackert de är! Vi har precis testat Mc Donalds gratis trådlösa och funkar kanon :) Kom precis hit från en tur på stranden 2 min promenad frånj lägenheten :) Suttit där längst en vägg i bara linne i 2h och lyssnat på ljudbok! underbart!!

Ovanför strandpromenaden finns en gräs och stenpromenad med :)



Här är  på bryggan ut till Brighton piren som jag visade bild på höromdagen :)



trandpromenaden igen :)



En uteservering på smågatorna jag pratat om innan :)



En mysig gränd med massa småaffärer :)



Vår klass :) 3 tyskar, 2 från japan och en från Turkiet :) och vår lärare lägst ner till vänster :)




 utsikten från vårt köksfönster :)




Well my friends that´s all for today :) Enjoy youré Swedish weather, we will enjoy ours for sure ;)




Kommentarer
Postat av: M

ser riktigt nice ut det dar du. skont att ni ocksa har det lite varmare an hemma i kalla sverige. sjalv bor jag typ i min bikini.. =]

2009-03-21 @ 00:42:34
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Ser sjukt bra ut det där!! JAGKOMMEROCHHÄLSARPÅ! :)

2009-03-22 @ 13:43:08
URL: http://lindabergquist.blogg.se/
Postat av: mamma

det ser jätte fint ut.

Vi får se själva vecka 17

kram

2009-03-22 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0