Snabb Brighton rapport :)

Brighton ar jatte fint, var skola ligger precis vid strandpromenaden och pa gangavstand till bade vart boende och shopping :) Vadret ar verkligen underbart!! Sol och alla gar runt i bara trojor, jag och anna har dock skinnjackorna pa, sa varmt tycker kanske inte vi att de ar, vilket dock engelsmannen verkar tycka :) Haft var forsta lektion idag, var spannande att s ev aman skall lasa med for manniskor, kan nog bli bra detta :D Boendet var val inte riktigt sa som vi hade trott dock, vart rum ar fint, dock inge las pa dorren sa maste hitta pa na satt att lasa in vara vardesaker som dator mm.. men de loser vi :) men koket och toalett var katastrooof! saaa ackligt, kan inte enas beskriva... och inget lyse pa toalette sa jag och anna far vakta at varandra :P Skall forhoppningsvis fa detta fixat i dag :) Bor med en tysk kille som verklar helt ok men sen finns de aven en kille fran turkiet som har massa vanner med sig som raker inne, sa daaar tycker tillamed jag... Men allt som allt har vi de verkligen kanon! Vadret som sagt, UNDEBART! Ta hand om er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väderrapport från Gbg: Dimma, blåsigt o kallt... Som sagt gillar inte dig just nu! Rätt åt er med toaletten o köket! Haha, nä skoja bara ;) D va synd att d inte va riktigt vad ni tänkt er, men kom ihåg att tänka på d som ett i-landsproblem. :)

2009-03-16 @ 16:40:46
Postat av: Anonym

Föregående kommentar var postat av Peter. Missade visst fylla i detta...

2009-03-16 @ 16:42:17
Postat av: Rasmus

Har bara en fråga....går det att bugga på rummet om torsdagar tror du? :P hehe... Ha det nu duktigt skoj!

2009-03-16 @ 19:01:29
Postat av: Daniel Gustavsson

Hehe de var några intressanta människor som du hade i din omgivning :P Men ja, de med toalett kanske var lite grose ! Men ja tror du kommer piffa till det ;) Ha en trevlig kväll! Hälsningar ifrån ett regnigt göteborg

2009-03-16 @ 20:01:23
URL: http://www.swese.se
Postat av: Krille

Hoppas du har det underbart over there syster :D

2009-03-17 @ 07:54:06
URL: http://brallorochpannkaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack for alla kommentarer!!! Massa glad ar jag !



Rasmus, fixat koket for dans varje Tors, du ar valkommen :)



Daniel, gross stavas de, de har jag lart mig idag :)



Och Peter jag tycker om dig med, fast vi har sol a ni regn hahha :)

2009-03-17 @ 12:09:45
Postat av: mamma

Kul att allt är bra

Här i stockholm är det regn men imorgon skall vi oxå

få sol.

Må väl kram

2009-03-17 @ 14:46:38
Postat av: Daniel Gustavsson

haha där ser man, då har du har lärt mig något nytt :) Suttit i den engelska skolbänken två dagar och redan expert på engelska, kommer gå kanon detta :)

2009-03-17 @ 16:07:06
URL: http://www.swese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0