GRATTIS på 25 årsdagen!

Detta inlägg vill jag tillägna en mycket speciell kille vid namn Rasmus som idag blir 25 år ung!! :)

Han föddes alltså under det fantastiska året 1984  då bland annat Bröderna Herrey vinner Eurovisionsschlagerfestivalen i Luxemburg med Diggi-loo, diggi-ley och det första kvinnliga fotbolls-EM vinns av Sverige.
Så för dig Rasmus vill jag återigen sjunga Ja, må han leva...


Ja, må han leva!
Ja, må han leva!
Ja, må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva uti hundrade år!


Och när han har levat
Och när han har levat
Och när han har levat uti hundrade år!
Ja, då ska han skjutas.
Ja, då ska han skjutas
Ja, då ska han skjutas på en skottkärra fram!


Och när han har skjutits
Och när han har skjutits
Och när han har skjutits på en skottkärra fram
Ja, då ska han hängas
Ja, då ska han hängas
Ja, då ska han hängas på en häst bakåfram!


Och när han har hängits
Och när han har hängits
Och när han har hängits på en häst bakåfram
Ja, då ska han dränkas
Ja, då ska han dränkas
Ja, då ska han dränkas i en flaska champagne!


Och när han har drunknat
Och när han har drunknat
Och när han har drunknat i en flaska champagne
Ja, då ska han firas
Ja, då ska han firas
Ja, då ska han firas på sin födelsedaaag!


Ett fyrfaldigt leve för Rasmus, han leve HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRAAAA!





För han har blommor i sitt hår.. som bara jag kan se (?) :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

...ingenting känns komplicerat ingenting känns svårt...

Tack för den otroliga gratulationen!

Ett helt eget inlägg med bilder och blommor...hade du varit en födelsedagstårta så hade jag ätit upp dig:)

2009-05-25 @ 01:07:15
Postat av: Linda

GRATTIS RASMUS! 25? Woho, halvvägs till 50! ;D



Fina bilder! Men vad är det för anskrämlig kritask brevid Rasmus ansikte? Den tar liksom bort uppmärksamheten från honom. Kolla min länk!

Postat av: Camilla

Hahhaa jaa du Linda de e sånt man får räkna med då jag är fotograf :P Men de är tur du kan redigera bilder, kanske kan få en kurs nån dag? ;)

2009-05-25 @ 10:36:02
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0