Utveda väg 11 tomt 4

Välkommen till Utveda, väg 11 tomt 4 lyder adessen och precis som det låter så är denna adress belägen mitt ute i ensama tomma skogen... Eller visst finns de grannar men huset är beläget i en liten stugby på en ö 20 min med bil utanför norrtälje. Men läget är idyllisk och typiskt svenskt med bastu, svensk flagga, falurött hus med vita knutar, en SAAB och en Cabby husvagn...



svensk idyll...




Carporten som är en av alla tillbyggen på detta hus, en i raden av bland annat utbyggnad av huset samt 2 nya altaner... Denna har jag iaf i dessa dagarna vart med och målat.. En ganska så trevlig sysselsättning med ipoden i öronen...




Mammas lilla cab, sportbil och husvagnen :)




Kommentarer
Postat av: Daniel

Måste ju säga att carporten ser onekligen professionellt målad ut ;)

2009-05-24 @ 12:31:38
URL: http://www.swese.se
Postat av: Rasmus

.....men om det är en idyll...var är alla svenska maskrosor? ;) ser ju inte en enda, JU!



får tillägga att jag blev alldeles falurö(r)d av grattishälsningen! ;)

2009-05-25 @ 01:12:02
Postat av: Camilla

Du är färgblind så du ser inte dom hälsar mamma ;)

2009-05-25 @ 09:42:57
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka maskrosor?

2009-05-25 @ 13:39:17
Postat av: Camilla

Mamma kanske oxå är färgblind? ;) Nä men de va nån ute med en gräsklippare strax innan fotograferingen om jag inte minns helt fel va de du mor ;)

2009-05-25 @ 13:55:56
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0