Sååå ja!

Fasen va de blåser... Jag och doggen har en riktig hemma mys kväll i kväll.. Är skönt att ha sällskap då det blåser så här, jag gillar inte då de blåser.. Antar de ät sviter från skåne kanske då man hörde alla historier om hur takblåste av till höger och vänster.. Hoppas vi har ett starkt tak..

I Onsdags va de dax för hundkurs nr 2, och detta var en hel omvändning från första gången! Första halvan va la typ sådär.. min hund sprang överallt och va helt irrig i kolan... Tills  i skulle öva sittande och liggade.. alltiså stanna kvar i sitt och ligg... Min hund va bäst! Han va satt där å låg där å vänta! Gulle.. Sen började de ösregna och vi tog pause... Och efter de förvandlades mitt hoppande studsande monster hund till en elitlydnadshund.. Nä egentligen inte ens i värheten... men han gick fot då vi trönade möten med den stora bernen sennen han ville döa sist... Gick fot på slakt koppel med blickem upp mot mig hela vägen... tror tränaren va lika förvånad som mig.. Va hände lixom?! Haha underbart! Överlycklig Camilla som lämnade plan!

Ska försöka få nån att bilder nån dag så ni kan få se hur de ser ut :)

Nu skall jag krypa ner i soffan igen brevid min lill dog :) Han sover så sött efter vår promenad alldelles nyss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0