Hoho Nu va de ett tag sen !

Jooo då än lever vi! Men så här sista 6 månaderna på Chalmers tekniska lekskola så har man ganska mycket att göra.. Men nu är det bara typ 3 veckor kvar tills jag ger mig ut i stora världen... Eller ja exjobb först men de ligger ute i den stora vida världen, utanför Chalmers trygga murar där jag tillbringat de senaste 7 åren av mitt liv..

EFtersom de va Pia som påminnde mig om att jag faktiskt borde uppdatera min blogg så kommer man som automatisk in på Agility, undrar varför? ;) Agility kursen nummer 2 har nu avslutats och Terror är sjukt bra! :) Jag å andra sidan är som vanligt ett nervöst sammanbrott då de skall springas bana.. Men skamm den som ger sig! Kurserna har iaf vart underbara med härliga kursdeltagare och super ledare =) Vi tycker de är så kul att va där så de näst kommande Söndagarna ska vi följa me doch titta på Sara och Troja =)

Vi har även införskaffat oss lite agilityhinder hem till huset =) Fin fint blev de =)



Här kommer även en bonusbild på Terence som visar upp sitt rätta jag :P




Kommentarer
Postat av: Daniel - Swese

Bättre sent än aldrig :) skönt att de snart är "över"

2010-11-30 @ 17:33:23
URL: http://www.swese.se
Postat av: Pia

Jaså? Ni har en superledare? Vem kan det vara? :)

2011-02-02 @ 21:03:20
URL: http://halfofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0