Blodet pumpar..

Jaa blodet pumpar snabbt och hårt både i min skadade tumme och resten av kroppen...
Fasen jag gillar ändå att stå i rampljuset.. i ännu högre takt pumpade adrenalinet runt i kroppen på mig på scenen...
När jag hörde att motiveringen för årets Fröken Majblomma slutade med smärta, började mina ben att darra... " Vi har äran att presentera årets Fröken majblomma 2006..... Camilla Bergquist från Ki !"
Årets Monsieur Constructeur blev ingen mindre än charmtrollet Ola ;) Hahha lite skoj att de blev just vi ... :)

Att jag slog sönder tummen under utslagstävlingen till dom 6 finalisterna va en baggis, de va värt de absolut, men ja ont gör de... tur jag gillar smärta :)

De här 8 dagarna har verkligen varit underbara, jag har haft så otroligt kul.... Tack vare alla underbara människor jag träffat, vissa har kommit att bli mer speciella än andra... Men många har bidragit till dessa underbara 8 dagarna... 2 dagar kvar sen avgår cortégen... Som fröken Majblomma kommer jag åka näst längtst fram i tåget i en cab med chaffis i kostym, i klädd klänning och min tiara... Det är en Ära må jag säga och mitt glaspris jag vann står fint på min hylla...

Detta blev en helöt vanlig dagbok faktist, lite tråkigt kanske, men finns inte så mkt annat i min lilla hjärna mer än just detta och så klart........ ja de ni :P

Lev livet medans du kan!

Kommentarer
Postat av: Danni

W00t, fett med grattis, har jag redan sagt, men tåls att sägas igen! :) Nu måste jag ju faktiskt anstränga mig för att lyckas vara i Göteborg och lyckas vara ledig imorgon kväll för att få se dig! Tsssss, så du komplicerar för mig ;)

2006-04-29 @ 11:17:57
URL: http://blog.danni.se
Postat av: Danni

Ååååååååh, vad fin du var i spetsen för cortégen gumman :) Danni jag hade smält direkt om det inte var för att jag var iskall i -20 grader och spöregn. Kan bara tänka mig hur du måste frusit.

Hoppas ni har fett med röj på efterfesten nu. Och hoppas jag får min godnattpuss. Vilken lär infalla ungefär samtidigt som jag ska gå upp. Ahem.

2006-04-30 @ 23:19:22
URL: http://blog.danni.se
Postat av: Catrool

Ååhhhh tack Dannigubben :)
Jätte glad över att du kom och tittade trots vädret!
Ohh jo men visst va de kallt, men blev varm då jag såg att du va där ;)

2006-05-01 @ 18:55:04
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0