Oskulden...

Ja alla har sånna ,alla använder sånna, alla läser sånna... Jag har sedan urminnes tider suttit och skrivit  dagbok och när man ser tillbaka i den i dag är det ganska kul att läsa... så kanske man skulle skaffa sig en blogg?! Egentligen har jag inte betsämt mig för om detta är bra, jag har sett hur dom kan göra andra människor illa, dom har fått läsa sånt man inte vill se, få veta sånt man inte ville veta, av egen erfarenhet vet jag även att man troligen får skylla sig själv... Så ja....
Här är jag...

Here we go again, tillbaka igen... Kommer man alltid nångång att lixom falla tillbaka igen, känna igen sig i sin nya situation som egentligen kanske inte är så ny om man tänker efter?!
Vissa situationer faller jag tillbaka på mer än andra, vissa inte alls.. Men det finns en speciell sak i mitt liv som tycks upprepas gång på gång... Ni som känner mig vet så väl ni andra får fundera ett tag.. kan ju inte slänga ut mitt liv i luften utan förvarning... Jag kanske skulle skrämma er..

Vi vill varna känsliga tittare för att denna blogg kan komma att innehålla kränkande och förödande scener...  

Jag va hemma i sundsvall ihelgen, och insett att hade man bott kvar hade man fasen haft volvo, man och hus.. MItt tidigare yrke och största intresse jag lämnade då jag åkte är inte nu de samma... Det är inte vad jag brinner för länge, jag och sara har skaffat oss en ny hobby, och jag måste säga att jag trivs himmla bra med den ;) Jag hammnade där alla sa jag skulle göra då jag var 15... Men vi stormtrivs med våran nya hobby här i Göteborg :) Men ändå kommer ridningen alltid finnas kvar i mitt liv så även i sommar...

Rising sun with all the glance
This is the time to take your chanse

Dont you wait to long
the ungappines is to strong
Day will turn in to night
but the moon will shine so bright
this is the time when all your dreams come true
the whole world is open for you
Think of me when you live your dream
Ones I was a part of you
Now I´m just like all the others following the stream
Rising sun with all the glance
this is the time to take your chanse

Camilla


Kommentarer
Postat av: Danni

Men lilla sötflickan då, trodde du verkligen inte jag skulle hitta hit då :p

Ser fram emot många spännande kvällar, bänkad framför datorn med chips och din blogg för ögonen. Hoppas du känner pressen nu, för jag vill ha prima 200% kvalitetsunderhållning och svart humor. Och jag är gärna med och skapar den!

Puss på örat

/D

2006-04-18 @ 13:29:28
URL: http://blog.danni.se
Postat av: Andreas

Kul att du börjat blogga! Hoppas allt är bra med dig annars! Take care!

2006-04-18 @ 22:46:23
URL: http://www.areborn22.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0