Tillbaka...

Vardagen är åter tillbaka men med solsken och långa sommarkvällar... Lyckoruset av sommar sprudlar i henne och man kan även ana en och annan vårkänsla i hennes kropp.... I tankt med vårkänslorna kommer valen och intrigerna....
Tänk att alla små val du gör i livet kan ge framtiden en total vändning... Att möta nån på vägen hem från träningen, ett sms, anmäla sig som Vc till cortégen, anmäla sig till uttagning av fröken majblomma, alla dom små valen har ändrat tillvaron i ganska stor skala den senaste tiden...

Vad gör man om 10 år... Vilka kommer då finnas i min närhet, vilka små val har gjort att just dessa finns i mitt liv just då... Ibland känner jag mig gamal när jag tänker tillbaka, men ändå så har jag lång tid på mig att nå mina mål i livet, nu är tiden då man borde leva.... Men jag lever, ack vad jag lever och jag mår strålande bra!

Nån svart humor kommer ni nog att få vänta länge på för nu är det bara sol och gjädje livet handlar om och som ni vet så rymmer inte hennes ytterst lilla hjärna så många tankar samtidigt...
Tankarna är fyllda, hjärtat bultar och tentapaniken slår snart till...

2 veckor till sommarlov, 3 veckor tills jag börjar jobba... om.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0