Johan Lindell...

Ja vad kan man mer säga än att jag tror han är den jag letat efter så länge..
Att någon kan påverka en så långt bort i från, mer och mer, dag för dag...
Jag känner mig inte hel de dagarna jag inte får prata med honom... Känslan är obeskrivlig, som om något stort fattades, som ett hål... Vi pratar i timmar dagligen och de känns som minuter... 

Han gav mig nåt av de finaste en tjej kan få.. Jag fick en pärla från Australien.. Jätte vacker är den, verkligen... Blev obeskrivligt glad...
Men varje dag jag får veta att de är jag som finns i hans tankar är en ännu större gåva.. troligen den stösta man kan få...

Vad jag ville säga var väl att jag tycker så sjukt mycket om honom....
Snart kommer han hem igen... Ser fram imot de så sjukt mkt....






Kommentarer
Postat av: Johan i australien

Och han tycker sjukt mycket om dig ska du veta...

2 manader...

Postat av: Johan i australien

Jag tror inte du forstar hur mycket jag tycker om dig... jag tror inte jag kan beskriva d forran jag kommer hem... att bara sta i ko till bion vi ska se eller ligga bredvid varandra i soffan nar vi tittar pa "March of the penguins" betyder varlden for mig, o jag e hellre dar an i australien, tro mig.
Kram... Saknar dig sa satans mycket

2006-11-23 @ 20:11:44
Postat av: Camilla

Se så vacker han e, förstår ni varför han är min sostråle i denna värld....
Du e för underbar Johan... Saknar dig så obeskrivligt mkt...

49 dagar kvar ; 22 pluggdagar, 7 tentadagar, 1 julafton och en juldag , 5 mellan dagar, 1 nyårsdag... 12dagar av väntan... Sen är du hemma igen...

2006-11-23 @ 22:26:33
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Rebecca

Härligt det låter! Är ju själv i kärleksrus just nu....Hoppas man kan behålla känslan länge, länge, länge....Kanske inte omöjligt med den rätte. Becca

2006-12-09 @ 13:42:01
URL: http://funnybeccy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0