Regnet öser ner...

Regnet öser ner men jag bryr mig inte om att sätta på mig luvan när jag lämnar skolgården, jag vet så väl att den inte hjälper.. Jag trampar på hårdare än vanligt, vet inte riktigt vart illskan kommer i från men den har varit där lixom hela dagen som ett moln runt mitt huvud.. MItt hjärta slår fortare än normalt och tankarna snurrar runt där inne i mitt stackars lilla huvud... 
   Puttar upp dörren med ena foten till min allt för tomma lägenhet... önskade han vore här nu, bara för att hålla om mig,  om bara för ett litet tag... 
   Ett mötesprotokoll, en redovisning, en power point... sen hade klockan för länge sedan passerat mina 10 skoltimmar per dag som var planerade så här i början av läsperioden...
    Sjunker sakta ner i soffan och erkänner för mig själv med en suck; Matematisk statestik, Technical communication II, Instrumentell Analystisk kemi, Prjektorganisatin och Coop redovisning är för mycket att klara av även för Camilla, iaf på dom 7 tilldelade veckorna... Timmarna per dygn räcker inte längre till.... Kanske man skulle ansöka om utökning av timmar per dygn?

Men vad vore väl de omöjliga om ingen utmanade de? Kom igen ba! Så lätt besegrar man inte mig!

Kommentarer
Postat av: Johan i australien

Helt ratt attityd! Vad vore livet utan utmaningarna? Riktigt trakigt enligt min mening ;)
Bit ihop bara ingen sa att skolan skulle vara enkel tjejen... varfor tror du jag inte pluggar? ;)

Kram tjejen... 2 manader kvar innan forhoppningsvis lagenheten inte e sa tom langre :)

2006-11-09 @ 06:52:16
Postat av: Björn

Haha helt rätt kör på! Du får väl börja skära ner på sömntimmarna.. ;)

2006-11-09 @ 14:31:33
URL: http://www.thebearblog.com
Postat av: Camilla

Hahah ja Björn... asså de där me skära ner på sömntimmarna e jag bra på.. Vad gör man när man inte har några sömntimar kvar att ta av? :P

2006-11-09 @ 19:18:21
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Camilla

Helt rätt Johan, jag håller med dig...
Snart är "killenpåandrasidanjordenutmaningen" slut... De gillar ja :)

2006-11-09 @ 19:23:56
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Björn

Om du inte har några sömntimmar kvar att ta av så gör du som mig och glömmer gå och lägga sig.. fast det fungerar ju inte i längden... hmm du kanske kan köra på 30 mins powernapps istället?

2006-11-09 @ 23:54:20
URL: http://www.thebearblog.com
Postat av: Camilla

Hmmmm Ja, du är inte dum du Björn :D 30 min powernaps skulle passa bra in i resten av min vardag, powerdinners, powerlunch, powertraining osv :P
Fler tips mottages gärna :)

2006-11-10 @ 10:13:24
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Du vet

Annars kan du förlänga lunchen... och jobba in den.

2006-11-10 @ 13:55:08
Postat av: Camilla

Hahahha du e inte dum du heller fuckface ;) Äppelöl snart? =)
Idag har hag gjort reklam för akzo ;) Hade med mig min "Camillas WC anka" som egentligen hette "camillas WC kyckling" den e sjukt lila nu :P

2006-11-10 @ 16:40:00
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Du vet

Ja..låt inte "WC kycklingen" verka för länge, för då har du en lila dassholk ett par dagar. haha.
Finöl ja...i veckan? onsdag? eller till helgen, lördag?
Kolla med fröken C, om inte jag gör det.


PS
Om du inte svarar på detta, så kan du lägga den tiden på att plugga istället, haha nu har du fått ett tips till.

2006-11-10 @ 17:41:12
Postat av: Camilla

Hahhaha ne jag har inte vågat använda min "WC kycklig" än hahhaa rätt att allt ska bli lila :P *s* Mmm får boka in den där ölen nån dag nu eftersom att den inte blev av i går.. =/

Haha så nu skrev jag kanske ett korta inlägg en jag kunde ha gjort så då sparade jag in lite tid till matten ;)

2006-11-12 @ 13:09:45
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0