Från Russin till vindruva, en blondin historia...

Ja en pause kan faktist även Camilla behöva ibland...Kommit till en sån där liten tentasvacka, " ja kommer aldrig klara de, de e kört, lika bra att lägga ner, kolla ba på allt jag har kvar att läsa..." Så jag tog en pause i väntan på att nu jävlar skall jag klara denna skittentan andan" kommer tillbaka... den skulle ha kommit snart, typ nu eller helst för en timme sen...

Egentligen vill jag messa Johan men eftersom att han har slängt sin mobil i vattnet  i hopp om att den skulle fungera som....fiskbete(?) så går ju inte, nä, mkt klumpigt gjort måste jag säga ;) Och kom inte och kontra med att jag gjort samma sak inom lopppet av 3 v, för inte nån av gångerna va mitt fel ;) Så de så... Jag tror just jag bröt en regel som tillhör johan, men jag har hört att regler är till för att brytas...

I bland tänker man tankar som påminner en själv om att man är blond... Sånna tankar som bara en liten blond camilla hjärta kan tänka...
Jag har lärt mig äta müsli, har hört att de ska va en nyttig vana, men så gillar ja inte russin, så jag petar alltid ut dom och la dom i diskhon i min lathet i går... Så nu när ja skulle diska låg där 4 st vindruvor... Kunde inte i allsina dar förstå hur de kunna kommit 4 st vindruvor i min vask, de enda jag kastade där va ju 4 st russin i går.... världen e bra konstig... eller så är Camilla bra blond.... Tur fär omvärlden jag färgat håret....  får ju folk att tro jag är smart iaf...för en stund.... tills jag öppnat mun :p

"‘Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away"

Kommentarer
Postat av: Johan i australian

Host host... jag kastade inte i den i vattnet... jag kastade den dock i vaggen ett par ganger efterat for att se om den skulle funka men det vill den inte, den e vrang ;)

Kanske far sparken fran jobbet efter att "raka" ha en disskution men miljadarsagaren :p Alskar verkligen mitt liv haha! Las det pa resedagboken ska skriva om det nu :p

Kram tjejen!

2006-10-22 @ 09:31:15
Postat av: Camilla

Hahahha ja vi säger väl så gubben ;) Ja lite vrång e den, men vad är de man säger, sådan ägare sådan mobil? ;) hehhehe...

Vi hörs och syns i morgon, hihi ja de gör vi faktist, både hörs och syns, jag gillar de :)

2006-10-23 @ 20:27:08
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Johan i Australien

Vi kommer narmare :p Borjade med sms, gick over till email, ringde o nu videosamtal... oga mot oga e nasta sak helt enkelt :) 12 veckor...

2006-10-24 @ 08:00:07
Postat av: Johans egna lilla knäppis

Mmmm närmare och närmare...
Som jag skrev...
"Två själar på lång distans ifrån varandra
Men ändå så mycket närmre än alla andra"
83 dagar...

2006-10-24 @ 11:18:00
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0