Jag utmanar Er!

Här kommer en utmaning till just DIG!
Kom igen!!


F A K T A
Namn: Camilla
Smeknamn: Catrool, Milla, Milla maräng, envisna åsna
Födelsedag: 3e Augusti
Bor: Göteborg, Gibraltargatan
Ögonfärg: Blå grå
Hårfärg: Brunett just nu, egentligen Blond
Gör: Skriver hemtenta


F A V O R I T

Färg: Blå och Röd
Plats: I Johans armar
Drog: Johan? :P
Fordon: MC
Djur: Häst och Hund
Affär: Njae
Serie: vänner
Cafe: Condeco
Skor: Mina svarta stövlar.

B R U K A R - D U
Titta på dig själv i spegeln: Jo men visst
Gnälla: bara om de behövs ;)
Skrika: Ja de gör jag oxå då och då :P
Sova: mmm i bland så
Försöka vara annorlunda: inte mer än vad jag är normalt :P
Klä dig i svart: yes
Hata folk: Nä de e typiskt dumt

Lita på folk: Ja dom som förtjänar de


När

Åt du senast: Hm vid 18 kanske?

Läste du en bok senast: i dag
Var du på konsert senast: Bryan I stockholm

Köpte du något senast: mitt skärp i förrgår kanske?
Svor du senast: Har jag säkert gjort i dag?
Sjöng du senast: idag

Klagade du senast: typ nyss, på alla uooförsbackar hem från buggen :p


Har du:

För många vänner: nää kan man få för många?
Tvångstankar: ibland så
Någon annan psykisk sjukdom: Ja en massa :P
Brutit några ben: Ja 6 st i vänster armen

Några piercings:  Öronen och tungan

Tatuering: 1 st

Egen dator: Ja 4 st
Gjort bort dig rejält: gör jag för jämnan
Bra självförtroende: Beror på
Kysst någon: jepp
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: jopp
Blivit kär i någon på nätet: kanske
Dumpat någon: jo
Blivit dumpad: jo
Varit otrogen: Nej


Hur

Svarar du i telefonen: beror på vem som ringer
Fördriver du tiden: har ingen tid att fördriva
Mycket pengar har du: För lite för att komma till Australien
Tjänar du pengar: Nä inte nu
Bäddar du sängen: jo, som oftast
Ofta diskar du: typ varje dag
Ofta städar du: alldeles för sällan
Går det på jobbet: hm har inget :P
Ofta träffar du din familj: jaaa du några ggr per år

Mycket äter du: ibland mer , ibalnd mindre

 


Är du:

Förstående: Brukar folk säga ja.
Öppensinnad: försöker
Arrogant: nä
Osäker: ja
Intressant: Nä
Smart: Haha Nej :p
Barnslig: givetvis!
Liten: i sinnet kanske
Lätt: allt är relativt
Rolig: Ja de e min grej
Pratglad: Hahhaa prata är min specialité
Hälsosam: så gott jag kan
Blyg: för blyg vissa gånger. och ibland totalt tvärtom
Lätt uttråkad: tyvärr ja
Arg: ja, men det går oftast över fort
Ledsen: Ibland
Glad: För de mesta
Pålitlig: gör mitt bästa
Laglig: haha, ja de ör väl så där me den saken va :P
Svår: Både och
Positiv: varierar
Bra på att ge komplimanger: m de vet ja inte :p
Bra på att få komplimanger: njae

Välj

Katt eller hund: hund
Vit eller svart: svart

Vatten eller land: vatten
Telefon eller internet: telefon
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva
Tjejer eller killar: killar


Kommentarer
Postat av: JAM

tack för utmaningen :D ska skriva in den så fort jag får tid :) kramar på dig

2006-10-12 @ 11:20:29
URL: http://jam.blogg.se
Postat av: Björn

Jasså du vill till Australien du :P.. Kan meddela att det e soligt och ca 30 grader varmt i Surfers Paradise just ;)

2006-10-25 @ 09:31:32
URL: http://www.thebearblog.com
Postat av: Camilla

Ohhhhh så härligt!
Du är där nu menar du? Fusk! :) Va gör du för skoj i det vackra landet då?

2006-10-25 @ 10:56:18
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Björn

Hehe jaa.. jag pluggar just nu men efter nyår ska det nog jobbas lite istället.. det är tråkigt att plugga :P

2006-10-25 @ 14:01:14
URL: http://www.thebearblog.com
Postat av: Camilla

Björn..
Ahh nice =) Vad pluggar du då? :) Vaddå de e skit kul att plugga ;)

2006-10-25 @ 18:00:58
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0