Saknar ..

Saknar så..

Han har vart borta i över ett halvår nu....

Hur kan de komma sig att vissa människor påverkar oss på ett speciellt sätt, som ingen annan kan.. Att en människa man endast träffat ett fåtal gånger, kan påverkar en så och få en att känna sån samhörighet med.. Vissa förklarar det med speciella dofter andra med bara ren attraktion, förklaringarna är många. Och frågan kommer troligen alltid att stå obesvarad.. men den fascinerar mig otroligt...  vad tror du ?

2007-03-07 kommer han hem... ser fram i mot det  mkt, vet inte hur ja kommer reagera när han står framför mig igen efter 1 år....

Ta väl hand om honom Australien, han är ett guldkorn utan dess like..










Kommentarer
Postat av: Johan i australien

Jag har ingen aning tjejen, vad jag vet dock e att jag kanner precis likadant. Trodde inte att det fanns nat som skulle kunna dra mig ifran australien tidigare, men om nat gor det sa kommer det vara pga dig... och det skulle bara gora mig lyckligare

kram

2006-09-27 @ 11:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0