Hästar :)

Ny häst :) Bizmark :)

image93


Gammal häst :) Lightning :)
image94

Kommentarer
Postat av: bax

Hej du lff!

Första bilden:
Jätte fin häst!
Men den ser lite ..hmmm lömsk ut tycker jag;-)

Andra bilden:
Är det så man bearbetar djuren för att köttet skall bli mört? hehe

Kram!
bax

2008-01-24 @ 22:21:08
Postat av: Camilla

Hahah ja han kan va lite lämsk i bland, va ju han som bröt svanskotan på mig ;) hihi men han e massa underbar ändå :D

Andra kommenaren ignorerar jag! ;)

I Mars kommer ja och regerar på Akzo ;)
Just hemkommen från egypten så snart kommer massa bilder !! :)

Allt bra me dug!?

Kram

2008-01-25 @ 07:28:56
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!

Jadå, "mug" är det bra med:)

Nice med lite utlandsvistelse med tillhörande värme.
Själv har jag varit och åkt skidor, grymt kul.

I Mars?? har du börjat skolka?
Kul ändå:)

Om du inte är för långt ifrån så kan vi ta en karate match.
Men du får inte slå för hårt, för jag vill inte gå Inkaleden med gips;)

Första priset är en röd omålad dörr i valfri färg:)

Kram!

2008-01-28 @ 21:27:54
Postat av: Camilla

Hahahah du e för rolig, men ja karate match får de bli, men jag kan inte lova att inte slå förhårt, ibland bara kommer de utan förvarning ! :P

Njae jag skolkar aldrig ! :) Men jag har praktik i tre månader å sen sommarjobb efter de :)

Jag vill att min röda omålade dörr skall vara blå! ;)

Kram

2008-01-29 @ 09:26:02
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0