Tidsbriiist!

Jag skulle vilja ansöka om att få förlänga mina dygn med ungefär de dubbla tack.. skulle detta vara möjligt?  De värsta är att skulle detta vara möjligt så skulle jag garaneterat hitta på en massa annat att fylla dessa timmar med och det skulle inte alls reslutera i att jag fick mer tid över, tvärtom...

De klagas på att jag skrive för sällan, men oj skola, jobb, träning vänner och en stackars försummad pojkvän.. sen hinner mna inte med mycket mer, speciellt inte då man är i läsvecka 5... men mågra rader kan jag la plita ner nu då, så Fredrik får nå att läsa innan han ska sova ;)

Annars när jag inte är upptagen me att plugga träna eller kramas så håller jag aktivt på att söka jobb, tänkte att detta skulle passa mig bra, säg va tror ni? :P

http://platsbanken.ams.se/direkt/75/070219,120110,120912,20,972175.shtml

Nä skämt och sido, här skrivs det ansäkningar hej vilt kan jag lova, ser ändå ganska lovande ut, även om ja kommer sakna Bax på Akzo, men hamnar jag på Borealis kanske vi kan vinka åt varandra till sommaren iaf Bax ;)

Nu ska jag dra och träna me Anna :)

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: bax

HÄÄJ kompis.
Prova med "ansökningar" ist för "ansäkningar" hihi
Om du klättrar upp i facklan så LOVAR jag att jag skall vinka till dig, haha
Men du kommer väl panik hålla dig, så du kan inte vinka tillbaka..
oavsett, Jag skall ge dig några oblatiska spontan vinkningar, var du än kommer jobba.:)
kram och lycka till!

2007-02-25 @ 20:48:36
Postat av: Camilla

Häääj kompis!
hahha jaja anmärk nu inte på ord ;) hahhaha du jag håller mig helst på marken, DÅ kan jag släppa händerna och vinka, även om jag e ganska högt från marken då me ;) typ 169 cm, men de räcker för min del hihi!
Nästa gång ni ska öla får ni säga till i tiiid, inte kl 21 ;)
Kraam!

2007-02-26 @ 22:01:21
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Fredrik

Tjabba.. tänkte bara skriva lite för att visa min uppskattning för att du bloggar så jag har något att läsa när jag har tråkigt.. hehe :P Se till att varken plugga eller jobba ihjäl dig hörru!
kram

2007-02-26 @ 23:12:10
Postat av: bax

vaa! kl 21:00 är väl inte såå sent.
Det är ju bara att dra på sig trosorna och pallra sig iväg, hihi
Jasså..blondiner kan stå upp och vinka på samma gång haha..förlåt..haha
Trodde du hade lagt ner bloggen, det var alldeles tomt förrut..
Tomt är det i min mobil nu också:( annars hade jag messat dig och frågat..
Imorgon kväll är det sista passet på EMU, då blir det hemlagat muffins med glass, mumms
Kram och hälsa alla!

2007-02-27 @ 14:04:34
Postat av: Camilla

Hihi Bax Bax!
Tur jag e brunette nu, ja kan ej längre tala för blondinernas räkning ;)
Nä då den e inte nere, jag har bara sjuuukt mkt ätt göra nu med jobb skola och sambo :)
Hur e Bax´s liv? huvudet upp och fötterna ner?
Åhh Fuckface muffins! godast i världen!

Hälsa alla!
Kram!

2007-02-27 @ 15:02:17
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Camilla

Allt för dig Fredrik, de vet du ;)

Varken jobb eller plugg kan ta livet av mig!
Jag är starkare än man tror ;)

Take care!

2007-02-27 @ 15:19:24
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Johan

Du försummar inte mig nånstans :) En kram då o då e allt jag behöver :)

Kram älskling

2007-03-01 @ 07:15:12
Postat av: bax

@fluff
Jo då, det är allt bra.
Fast nu kommer nog fötter och huvud ligga på samma höjd över havet ett par dagar.
Tänker njuta lite och tänka på att våren/sommaren är yttligare en vecka närmare tills jag skall jobba igen:)
Klar mina muffins är bäst, synd bara att våra vänner inte hade tid att komma över och fika med oss:(
Men jag var snäll, jag gick över med några, dom blev såå glada:)

@Johan
Ett tips: Lär dig baka muffins;) haha, skoja bara.

Kram på er!

2007-03-01 @ 12:08:42
Postat av: bax

@fluff
Jo då, det är allt bra.
Fast nu kommer nog fötter och huvud ligga på samma höjd över havet ett par dagar.
Tänker njuta lite och tänka på att våren/sommaren är yttligare en vecka närmare tills jag skall jobba igen:)
Klar mina muffins är bäst, synd bara att våra vänner inte hade tid att komma över och fika med oss:(
Men jag var snäll, jag gick över med några, dom blev såå glada:)

@Johan
Ett tips: Lär dig baka muffins;) haha, skoja bara.

Kram på er!

2007-03-01 @ 12:09:21
Postat av: bax

Hoppsan, mitt "noscript" plugin stilar sig lite tror jag, sorry.

2007-03-01 @ 12:12:38
Postat av: Johan

@Bax Jag e halvvägs! Jag har köpt en kokbok till Camilla ;) Nu får jag stryk ;)

2007-03-05 @ 07:27:11
Postat av: Camilla

Bax!!
Haha va snällt av dig att gå över me nåra :
Ohh du e ledig du alltså menar du! En annan har tentavecka och är halvt döende!

Öl efter tentorna tycker ja!
Kram på du!

2007-03-06 @ 17:19:33
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0