Höjden av trötthet..


tr?



Tidigare har jag hört att höjden av trötthet är att sitta på sängkanten och inte orka lägga sig ner.. haha men de jag gjorde i dag måste va i klass me de asså.. och de är att slänga tvätten i toastolen istället för tvättkorgen och inte märka de :p haha jag fick ett gott skratt då jag märkte vad jag hade gjort (pst säg inget till johan då kommer han aldrig våga tvätta ;) )

Ja snart är även denna tentavecka till enda, i eftermiddag skivs sista tentan för denna gång, och ja hade icke klarat
en dag till tror jag... jag är så trött... men ändå vet jag att när jag går ut från tentasalen i dag kl 18 efter 4h slit, kommer jag  ändå tänka tanken, " hade jag inte kunnat plugga lite till?" Nu vet jag svaret och svaret ÄR Nej, men tanken kommer ändå komma upp senare i dag... jag vet de... men om några dagar har stressen och ångesten lagt sig och om några veckor kommer nervositeten sätta i gång, för man vet att snart är dommedagen nära då resultaten kommer... Sen efter de har allt börjat om ingen, och de är bara veckor till nästa tentavecka....

Annars så ska jag och Johan åka och hälsa på Mor och Far i sthml till påsk och sedan även vidare till Lillasyster ink pojkvän i sundsvall och så klart även Karro =)

Den som villl håller en tumme eller 5 för mig idag mellan 14-18 :D De kan behövas!

Kommentarer
Postat av: bax

Hej slitna människa!

Dåligt med kommentarer, så jag får väl göra en insats;)

Du kastade din tvätt i dassholken...du har aldrig tänk på om det kan bero på någonting annat än trötthet, hahaha

Hoppas tentan gick bra iaf:)
Kram!

2007-03-19 @ 17:03:02
Postat av: Camilla

Tack Bax, snällt av dig! :)

Nej jag är helt säker på att det bara var tröttheten ;)
Hihi Hur leker livet me du då?

Kram!

2007-03-19 @ 18:01:58
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: bax

Joodå..här leker livet, så gott det går...
"Ni" skall bara se STF nya "vårkollektion"....Snyyyyggt!!hahahah

2007-03-19 @ 18:18:51
Postat av: Camilla

Bax!
Haha vårkollektion?? Berätta!!

2007-03-20 @ 12:22:44
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Johan

Det verkar behövas lite åtgärder för att du inte ska vara så trött älskling.

Åtgärd nr 1: Lägga oss tidigare på kvällarna så du inte e lika trött (även om jag faktiskt går upp tidigare... iallafall om man räknar bort att det e du som väcker mig varje morgon hehe)

Åtgärd nr 2: Flytta tvättkorgen närmare toalettstolen ;)

Åtgärd nr 3: Ställ lite fler krav på din lata pojkvän

Puss älskling vi syns ikväll

P.S @Bax vet du, kokboken funkar hon gör grymt goda pajer =)

2007-03-21 @ 12:32:46
Postat av: bax

@Johan
Jag skulle INTE rekomendera att ställa tvättkorgen närmare holken.
Att slänga tvätten där är ju en sak, men att kanske sätta sig i tvättkorgen och.....är en annan sak;)
Och jag kan bara Gratulera till en "nästan" fullt fungerande.....fru?, haha

@fluff
C kan visa, Angus young, säger jag bara, hihi

2007-03-21 @ 21:28:45
Postat av: bax

Kram glömde jag säga ser jag ju...

En STOR VÅR KRAM på er :)

2007-03-22 @ 07:30:20
Postat av: Johan

@Bax på dig med!

@Älskling håller sig vädret röstar jag för en promenad i slottsskogen och sen en fika utomhus i helgen. Ha det riktigt kul ute ikväll på pubrundan, ta en öl eller två för mig med och väck mig när du kommer hem om jag e totalt avdäckad ;) Puss

2007-03-22 @ 12:07:10
Postat av: Camilla

Bax Bax, gissa vem som ska på intervju på Akzo på Måndag :D kanske ska jobba på asfalltslabbet :)
kram!!

Promenad e bra älskling, men nu e regnet påväg in :( bäst å sätta på mig min nya regn jacka ;)
pusss

2007-03-23 @ 16:29:12
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: bax

Kul, då kan vi vinka åt varandra om du står....vid nåt hörnfönster i matsalen? och jag på våran lilla balkong.
Hoppas intervjun går bra.
Säg att du är bäst, ja det är OK att ljuga;)
Isf får det firas med en finölskväll:)
Kram!

2007-03-23 @ 20:44:20
Postat av: Din

Grattis till jobbet älskling! Fan va glad jag är fortfarande för din skull en timma senare =D puss syns om 2 timmar

2007-03-30 @ 15:28:11
Postat av: Camilla

Tack älsling :) Du e la ba de sötaste som finns!
Ses snart!
Puss

2007-04-02 @ 19:20:19
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Din

Två dar är alldeles för länge... tack o lov att det snart är över... saknar dig

2007-04-05 @ 07:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0