Sundsvall och bokad resa..

Då har mna avklarat en helg i sundsvall :)
Mycket trevligt att träffa syster och systerpojkvän Lars som alltid :)
Hann även med att träffa linn och lite gamla klasskamrater samt Helena :) hannn dock inte träffa alla ja önskade men men...
Var verligen kul att få träffa dom igen de va jätte länge sen sist, synd de tar sån tid mellan besöken, att man inte gör sånt för oftare, men ja de e ju ändå 90 mil härifrån kan bero på de kanske....

Annars så är jag dålig på att blogga nu för tiden och tycker hela tiden att ja lovar att ja ska bättra mig, så för syster, Cecilia´s skull som påpekat detta på de senaste så skall jag återigen ge de ett flslk att blogga lite oftare, men känns inte som om ja har så mkt att berätta....

Bokade en SEMESTERRESA till Egypten idag så  den 15e Januari bär det av :D
Vill åka nuuuuu!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra jobbat tjejen!
Hoppas det löste sig med labbandet och vita rockar idag!
Kram på dig

2007-10-09 @ 19:57:11
Postat av: Linda

Haha, även att det funkar om man söker på Linda Bergquist, Sundsvall. En gammal klasskamrat som jag inte träffat på ett år kom in på Max och berättade att han börjat läsa min blogg efter att han gogglat mitt namn nämligen ;D

Och jag måste säga att du gjorde det bra i södangs, jag vaknade klockan tio över åtta och skrek rakt ut "CAMILLA! JOHAN! NI HAR FÖRSVOIT ER!!!" :P Fattade inte att ni hade kunnat åkt utan att väcka mig, jag är så lättväckt! Inget kvarglömt heller :)

Härligt att ni bokat resa! Synd bara att ni inte skulle åt Thailand-hållet, då hade vi kunnat träffats :D

2007-10-09 @ 21:24:50
URL: http://trynhilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0