Tjejsnack:)

Vecka 42
Relationer Ämnet kommer från Ewelina
  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
  • Sara... Även om vi har haft våra upp och ner så finns hon alltid där ändå.. oavsett om vi slagits och skrikit åt varandra timmen innan och om jag har behövt så har hon  kommit och hämtat/hjälpt mig ändå, minns speciellt en gång som betydde välldigt mkt för mig då hon hämtade mig från en sittning, även om hennes kompisar som fick köra henne till mig tyckte jag såg konstig ut i keps och ridbyxor och storgråtandes :)
  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
  • Vänner och bekanta har många olika betydelser för en på många olika sätt så att rangordadom vore nästan en omöjlighet... Vem ens bästa vänner är kan man nog säga men inte rangordna dom...
  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
  • Ja de är klart man har, vissa gånger mer än andra.. FInns ett fåtal riktigt stora som alltid kommer följa med en.. Minns speciellt en då min då stora förebild (30 års ålder) vid 14-15 års ålder lämnade mig ensam med en kille med bultpistol som skulle avilva min häst, för som hon förklarade det inte orkade se de.. orkar en 14 åring de själv då?
  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
  • Ja de har jag absolut =)

  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
  • Bästa egenskaperna är väl att jag är social och snäll kanske :P minsa sämsta skulle nog vara att jag är sjukligt envis och de kan ibland upplevas som jag är en tjurig åsna  ;)

image83


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0