Man lär sig nästan alltid, tillslut..

Jaa de känns lite vemodigt ändå att snart lämna Stenungsund för detta året... Träffat på mycket roligt folk under dom här 5 månaderna på Akzo nobels FoU enhet... Erfarenheter för livet.. och kanske även vänner för livet...
Jag insåg idag då jag med van hand kastade upp EO-kärlet på bänken och vägde in att för 5 månader sen gjorde jag detta med lätt darr på handen och hjärtat i halsgropen.. Jag trodde aldrig jag skulle lära mig att köra dessa autoklaverna, med alla säkerhetsåtgärder som krävs för att kunna handhålla EO så blev man ju inte mindre rädd :P  Men idag tänker jag inte ens på de... de är endå konstigt hur mkt man kan lära sig... till och med denna blåögna blondin... ;)

Sen finns de ju vissa saker som man kanske aldrig kommer lära sig hur mkt man än förösker, men de är ju en annan sak och handlar oftast om helt andra grejjer :P Jag vet inte alls vad jag syftar på, men vissa saker tycks man aldrig lära sig, oavsett hur många gånger man åker på samma nit :P

Igår hade jag inte så mkt att göra på jobbet förutom att mestdels vänta på att mina vattenspädningar skulle bli klara så jag gav mig på att försöka lära mig lite bloggdesign.. Måste ju erkänna att de gick ännna sådår asså.. Blev lite lätt irreterad (läs: hade lust att hoppa på musen och kasta ut skärmen genom fönstret) och gav upp efter nån timma eller tre.. men skam den som ger sig sa jag  och hoppade på de igen nu på lunchen, haha gick inge vidare denna gång heller, men jag lyckades ändra lite, iaf, snyggt blev de inte, men jag har gjort de själv, så va fan!

Nu skall jag jobba vidare, för snart är de helg... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0