Tralallaaa :)

Jo tack livet är bra :D

I helgen anlände Linda och Lars till Göteborg! Blev en hektisk helg med flytt åt dom och lite ikea besök och ny alampor för min del :) Sen fick jag under lördags kvällen och natten min dator fixad av Daniel, blev verkligen kanoners! Jag som trodde att jag behövde ett kort i datorn för att kunna ha trådlöst intrenet samt att jag inte kunde använda internetkabeln för uttaget va sänder ,fick slag på fingrarna där då han både använde intrenet kabeln och anslöt sig till internet utan kort! haha Magic fingers där ;) Me like a lot!!

Annars så är jag nu frisk igen efter några dagar nerbäddad i sängen med feber och hosta hela förra veckan, nu är de bara hostan kvar :) Har 2 v kvar på jobbet sen blir det åter till skolbänken igen! woho skall faktiskt bli skönt att börja plugga igen, jag är laddad som få :P

Nä men nu skall jag köra igång lite analyser!
Lev väl där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0