Ålen och hajen ett oslagbart team!

Hahah ja helgen har vart bra, norrlänsk picknick ute i gräset med magda... norrlänsk picknick innebär att man lyssnar på musk och dricker sprit på en filt , eller ja vin :P Hehe mk trevligt sen blev de lite singstar hemma hos mig när fanny anslöt :) Sen vart de iväg till pustervik för lite öl och fick en otroligt rolig beskrivning av mig och magda från alexander!
Magda klarar sig alltid hon är som en haj i ett akvarium me en massa guppis och du, du är som en söt ål som bara flyter omkring i din glans! Haha jag trodde jag skulle dö av skratt!! underbar beskrivning!

Annars har man fått lite sol denna helgen, mkt trevligt må jag säga :D

Nu är de dax att packa träningsväskan  inför morgondagfens krafftag! Börjar närma sig för min och sussies utflykt till falsterbo oxå, hoho ser jag fram i mot, kan inte bli en bättre kombination än party med hästtema!

Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0