Ingen lyckad inställning om man skall springa själv i länsmansgården kvällstid...

Ja här sitter man på insidan och ser solen skina från en klarblå himel utanför, lätt längtan ut... Men kl 12 ska jag kasta mig ut och äta min lunch me gänget vid vattnet, myyys :) endel har med sig bikini vilket jag dock glömde i all hast i morse får ta de en annan dag!

Annars kom jag med en snilleblixt igår... För några år sen bodde jag i länsmansgården och där finns det ett fin fint motionsspår... och till länsmansgården är det bara 10 min med spåårvagn.. Så vad klagar jag på att de inte finns nånstans att springa?! Hallå eller! Idag skall detta utforskas efter jobbet :D

När vi endå var inne på prata springa i går på jobbet så kom vi in på att som tjej springa på kvällen och jag berättade om killen som hoppade på mig då jag sprang en kväll i elljusspåret vid studiegången... (http://catrool.blogg.se/2006/july/) Nån sa att man inte skall springa på kvällen.. Men är  de inte sjukt egentligen att man inte skall kunna springa en runda för att man som tjej skall behöva vara rädd över att bli attackerad i elljusspåret, hur sjukt är inte de... Nä jag springer den tiden på dygnet jag vill... Ingen lyckad inställning om man skall springa i länsmansgården på kvällstid tyckte killarna på jobbet.. Jag blir så arg på världen!

Torsdag, detta innebär att det snart är Fredag som i sin tur innebär att det snart är helg! undebrara helg, jag behöver sova! Nä om man skulle ta och skriva lite rapport kanske... The 2-propylheptanol + n EO was added to the autoclave and the..... jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0