Nalle Puh!

Ja jag bara älskar Nalle puh´s kommentarer dom är så otroligt klockrena!

Läs och lär av en mästare som har svar på allt!

" När du tittar på båda dina tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra"

"Fastän det är förfärligt gott med honung, så finns det ett ögonblick alldelles innan man förjar äta detn, som nästan är ännu bättre"

"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat. "

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."

Han har så rätt och han är så otroligt söt!

Annars så har jag sjuk träningsverk, satan i gatan va killen körde me oss i går, kunde inte ens dricka vatten då jag kom hem för mina armar skakade så mkt, och vi skall inte tala om hur de gick att höja armarna för att trätta håret precis efteråt! haha ! underbart, skall absolut ta de passet varje Måndag! Kände även av träningsverk i rumpan då jag gick i backen till jobbet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0