När ringer du?!

Haha en mycket bra helg var då till  återigen slut, tycker helgerna går toligt fort !
Fredagen tillbringades med mina härliga jobbarkompisar, 5 tjejer intog Lounge kl 19 och drog sedan vidare till excet vid 22 då happy hourn tog slut, när kvällen var sluta och vi vinglade hem räknade vi ut att vi hade fått i oss 7 drinkar ett glas vin och en öl.. Tokigt de kan bli! Annars hade vi en mkt intressant diskution ute efter att ha insett av lite olika anledningar från flickorna att killars "sen" kan innebära när fan som helst... så vi ställde frågan på krogen :P
" Du pratar med en tjej på lunchen vid tolv tiden och ni skall träffas samma kväll efter jobbet, du säger att du skall ringa henne sen, när ringer du? " Haha vi fick lite olika svar, allt i från "så fort jag får tid över" till "dagen där på"! Det är bara att inse att killar är från Mars och vi tjejer från Venus.. De bästa svaret var nog " direkt efter jag slutat jobbet" och  "så fort jag får tid" var himmlans gulligt :)

Jaa de var en rolig kväll med öldrickande ur sugrör och en massa drinkar, kanske en eller två för mkt :P
Resten av helgen har vi skurat stallet, har skavstår på mina fingrar efter att ha hållt i en skrapa i x antal timmar..
Lördagskvällen tillbringade jag mend sussie, från 19-04 innan vi utmattade somnade :P Haha de va en grymt nice kväll.. tittade på hästhoppning, en hästfilm och pratade all skit vi kunde komma på.. Sen in på små timmarna planerade vi vår resa till falsterbo :) Ja de va en riktigt bra kväll, även om Ingela ringa och väckte oss kl 10 på morgonen för vi skulle fortsätta skura stallet! :P

Nä nu måste jag jobba lilte grann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0