Hela labbet är gult...

Haha ja varför blir man inte förvånad då jag nu kommer berätta att jag just färgat ett helt dragskåp och dess glv och lådor under GULT!
   Haha glömde trycka på "stop" då jag hade gjort en massa vattenhalts mätningar... så här satt ja på mitt kontor i godanro tills nån kommer och frågar om jag möjliggtvis glöt att trycka på stop? PANIK! Haha ja så de hade runnit ut karlfisher lösning över hela bordet och golvet och ner i alla lådorna... och för er som inte vet så färgar denna lösning allt GULT och är tokigt giftig, tur för mig att jag är så allergisk att jag inte känner nåt! Men dom andra fick gå ut lite då och då pga av stanken :P  Men jag var inte värst iaf, Hans, min chef hade glömt den på över natten en gång så hela flaskan hade tömts :P

Annars så regar det idag i Steungsund. typiskt... Hoppas vädret blir bättre i morgon kväll då de är fotboll! Hoppas Sverige är bättre äm vad tyskarna var i går iaf, ärligt va fan pysslade dom me igår?!

Idag skall jag hjälpa magda att sätta upp hennes stång i sovrummet, så hon kan dasa hela natten i helgen *hahah*

Har även haft en brottningsmatch med min garderob slutade 1-0 till mig om någon trodde nått annat! Men alltså oddsen va änna så där va! 1.4 m bred och 4 m hög garderob mot 1.69 m hög Camilla och ja... inte är jag 1.4 m bred iaf!
Fick i hop botten och ramen efter att alla delarna hade attackerat mitt huvud minnst tre gånger var iaf.. Men när ramen var uppe och taket skulle på så insåg jag att jag saknade stången som kläderna skall hönga på, som håller ihop hela skiten, så jag fick snällt inse att jag inte kunde bygga mer.. typiskt!

Tillbaka till labbet... de gula labbet...
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0