Med hjärtat i historien och..

Med hjärtat i historien och blicken mot framtiden... Fan de citatet är så jäkla bra, de berör mig så mkt.. Speciellt nu... De västa är att de sitter  på ett plakat längst E6an då man kör in i kungälv :P

Satt i går å tyckte synd om mig själv eftersom att mycket av mitt liv rycktes bort i Måndags kväll... Men så tog jag tag i mig själv och tänkte, fa man får la göra nåt annat drastiskt då.. som att tex färga håret blont, eller ja kanske rätt?!

Så va säger ni nu då!? Igen... har frågat samma sak innan i denna blogg , men de va nog ett år sen nu... Dax att gå tillbaka till mitt ursprung som blondin?!

FÖRE:



EFTER:

1: Blond


2: Blond ( med extra lockigar )



3: (sånt tjockt hår som nedan kan jag ju inte få, men färgen e de ni ska kolla på! )



Fasen helt plötsligt så ser ursprungsbilden helt jätte tråkig och ful ut :P

Kommentarer
Postat av: karron

du vill kanske få tillbaka ditt medlemsskap i det blonda gänget? =)

2008-06-12 @ 16:52:42
Postat av: Camilla

Hehe ja jag hade tänkt de karro, de e ju där jag hör hemma ;)

Ska försöka ringa dig i kväll!

2008-06-13 @ 10:24:40
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0