Trallalaa...

Nu vet ni va! Nu är min lägenhet så klar den kan bli innan de sista möblerna kommer den 31a Juli! Har tagit lite tid att få de klart men efter att ha fått en spark i baken gjorde jag klart allt i går :) Men ser mkt fram imot att få hem min säng, e inte alls kul att tränga in sig i en 90 säng som dessutom e skit hård!

Helgen har även varit mycket trevlig, speciellt i Fredags må jag säga då jag faktiskt, måste jag erkänna, blev totalt jätte slagen i fia med knuff! Även om jag kontrade lite på slutet ;)

Annars så är examensarbetet bokat nu iaf! Så officiellt drar vi i gång i slutet av oktober! Men kommer nog behöva tjuvstarta redan i Augusti om vi skall hinna klart allt :) Skall bland annat får hyra en bil och dra ner till skåne och besöka dom som tillverkar en av de aktuella produkterna som vi skall undersöka!

Har även kommit i gång å tränat ordentligt nu de senaste! Sprang ordentligt för första gången förra veckan! SPrang i ca 40 min vilket var på tok för länge egentligen men kund einte sluta! Jag bara älskar att höra pulsen dunka och fötterna rytmiskt slå ner i underlaget... underbar känsla var de och tror de eller ej, känner ingenting i foten (hurra!!)

Nä nu är det lunch, ris och lövbiffgryta ala Camilla väntar på mig i min lunch låda!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0