Födelsedagsfest och Buggfest...

Jaa helgen har vart fullproppad med massa skoj :)
Först var de födelsedagsfest hemma hos Magda i Fregads med tårtbak innan, blev en sjukt fin tårta kan jag lova!!



Sedan slutade allt i att de blev singstar på slutet haha som vanligt :P Men ja det var en mycket trevlig fest :D
Roligast var nog då jag sjöng  och helt plötsligt hör jkag en kör backaom mig som börjar sjunga stämman till låten, de va mäktigt! Magda och hennes sångvänner, grymma va dom!! Hade även dansare bakom mig vid vissa tillfällen ;)



Och sen så är de alltid köket som är trevligaste samlingsplatsen oavsett hur stort köket är!



Sedan var det under lördagen den efterlängtade bussfesten.. som var roligare äb alla förväntningar, åkte direkt till stallet från mesten kl 07 :P Kvällen bestöd av av titta på grannarnas catwalk, gå över och säga hur bra dom va , bugga , sjunga sinstar och ha allmänt jätte trevligt :)

Mina buggfavoriter gick lös på singstaret direkt ;)



Daniel och Magda dansade även loss som galningar :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0