Update

Alltså min dator fick spunk i kväll då jag fösökte uppdatera bloggen... Allt jag skrev blev lixom baklänges typ! och i bland hoppasde den av sig själv då den skrev... skit jobbiogt asså kunde man ju inte logga in på några sidor eller nåt för lösenordet blev ju fel ! Skit störigt så nu är jag inte alls lika peppad att uppdatera men men ja gör ett fösök för er skull ;)

La upp lite bilder på datorn i dag och hittade min och Lill Annas middag från då hon var hemma på besök i göteborg från London :)



Sedan provade jag kameran på sköldis :D Visst e hon söt!!
Hon ser helt livrädd ut :P Tiger är verkligen ent passande namn på denna vilde ;)



Hitta även en gamal bild på mig och Sara från Julafton i Atlanta, på stor och liten:P



Sedan har vi troligen världens grymmaste buggelever i år va! haha helt underbara! Blev lite öl efter buggen i går, vilket var mkt trevligt, en båttur på dansbåten och en fest är inplanerad här inom en snar framtid :)



Undrar vad Rasmus pratar om här egentligen ?! :P bugg eller rida damsadel? Ja de är frågan ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0