Back in Brighton :)

Jaaa då va jag tillbaka i Brigton, eller nä jag va tillbaka i Söndags eftermiddag egentligen, men då hade jag fullt upp att ligga i bubbelbadkaret på hotellet med ett glas vin :D grymme va!! Har iaf haft fem underbara dagar, dom bästa någonsin tror jag!

Londonhelgen va grym, fylld med massa gd mat och en hel del vin må jag med erkänna, men de måste man unna sig då man är på semster eller hur! För visst fan va vi på semester! Även om de regna mest hela london vistelsen så va vi nöjda :) Utgång med Anna och Albert vart de på Lördagen, mycket trevlig kväll och natt :)

Jag har egentligen inte så mkt mer at säga, har fått trådlöst internet nu på skolen! De va på tide kan man ju säga, så nu kan ja nog skrive lite oftare :) De e bra! Fortsätter att söka jobb, men de går segt, finns inte så mkt tyvärr, hoppas lite på ett hästjobb utanför Götet, får se :) Kan bli Stockholm i sommar med men än är inget bestämt!

Tillbringade mycket tid i Hyde Park eftesom vi bodde i närheten :) Denna bilden är dock från en vecka innan, men same shit, bara lite mer blommor på träden denna helgen :)





Kommentarer
Postat av: Martina

Gumman det var en grym helg....måste verkligen göra om det snart igen:)

själv så minns jag en viss "waste-ighet" på lördagsnatten...men dessa 6 dagarna var de bästa i mitt liv:)

Tack för sightseeingen i London med Queensway och Hyde Park som några av de bästa....bäst var dock ängeln jag såg vid Leinster Square.

Tack än en gång gumman! Längtar till nästa gång...bättre "sällskap" finns inte att finna;)

Kramar från ett mulet Svea...

2009-04-15 @ 17:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0