Update..

Så då har man precis lämnat av Linda och mamma efter deras Brighton besök... Blev en hel del spenderande timmar på Primark vill ja lova :P Va där i 3(!) timmar första dagen bland annat ! Men en hel del fynd gjorde så de va de värt :D
Sen blev de ärven en heldags utflykt till Eastbourn under lördagen med stopp vid Seven Sisters, Birling Gap och Beachy head :) Mycket vackert åter igen!

,
 

blåste som fan där uppe, men de va de värt!




Efter vår utflykt lämna vi mamma på hotellet och gick ut :) (Enda bilden sis inte gör nån ful min, de är hon annars ganska bra på heheh men så klart tittar Jag och Karin åt helt olika håll haha)



 Klassen :D



Och ja okey här kommer den utlovade Salsa Bilden, först lära sig grundstegen...




Sen skulle man tydligen dansa TÄTT, som sagt han va Italenare, de säger väl allt ;)



Och vet ni, snart är de valborg!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha titta, en livs levande brownie :) brun, söt och så vill man aldrig att den ska ta slut ^^



2009-04-26 @ 16:17:28
URL: http://www.swese.se
Postat av: Martina

Och där sitter du i väst medan jag är i öst...;) Men snart så...

2009-04-26 @ 23:30:10
Postat av: Camilla

Fan nu va du vitsig Martina, men jag vet att även du är snygg i väst.... ja så även i öst så klart ;)

2009-04-27 @ 11:59:00
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, du hade kunnat tagit en där jag gör en ful min! Jag får la skylla mig själv ;) Fina bilder... Snor en!

2009-04-27 @ 15:42:01
URL: http://lindabergquist.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack gumman! Tänk så snygg du hade varit i väst i öst! den som väntar på nå gott...

2009-04-28 @ 00:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0