Jag pluggar och jag pluggar..

Ja vad har jag egentligen att uppdatera.. Jag pluggar och pluggar går ut med hunden sen pluggar jag ännu mer tills jag måste gå ut med hunden igen... de är typ vad jag gör om dagarna.. Dagarna känna ännu tommare då inte älskling är hemma heller... Han åkte för 12 dagar sen och är ingte hemma än, och troligen kommer han inte hem förnsen typ Sönda heller... typiskt..

En liten rolig sak hände dock i alla misär häromdagen! Vi skulle redovisa inför klassen och jag ger Anna ett usb minne hon skall lägga vår ppt på.. de gör hon och jag tänker inte på vad jag har på minnet utan sätter in de i datorn som är kopplad till den stora bildduken och där mitt på skärmen visas det bilder på Camilla i bikini som Daniel tog i sommaras! YES BOX, inte alls pinsamt, fatta inte varför folk jubla först :P Men ja kul man kan underhålla folk :P pinsamt va de då, men lite kul såhär i efterhand må jag erkänna!

Inredandet i lägenheten har helt avstannat med den ökande intesiteten på pluggandet och avsaknandet av min karl.. Får ta tag i detta då jag har jullov, då lovar jag även att lägga upp en bild eller två :)
Nu skall jag lägga mig och läsa en bok.. sjukt spännande roman.. eller nä de va en lögn..  Makten över klimatet heter den.. och på framsidan sår de
"skall du läsa en bok om klimatfrågan i år så vet du nu vilken " DAGENS NYHETER...

Erkänn det låter liite spännande väl?!

Kommentarer
Postat av: Daniel - Swese

Haha de måste ha varit en syn för gudarna :P Men jag måste nog kräva dig på stim-pengar efter visat mina bilder publikt så ;)

2009-12-09 @ 13:05:01
URL: http://www.swese.se
Postat av: Rasmus

Jag saknar dig! Önskar jag kunde vara hos dig, hjälpt dig med pluggandet, lagat mat, fixat i ordning i lägenheten, gått ut med hunden. Men framför allt funnits där vid din sida, och kramat om dig, kysst dig och sett ditt vackra leende. Jag längtar så efter dig! Massa kyssar:* din bejbidarling

2009-12-14 @ 09:42:12
Postat av: Camilla

Önskar jag med Love.. Hoppas de blir snart!

2009-12-14 @ 17:10:51
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0