Kompis de går bra nu...

Ja pratade om rutiner innan hur jag saknade dom och behöver dom för att fungera... Jag måste få planera för att må bra... Och med rutiner så kan ju överraskningar och spontanitet få en helt annan och större betydelse i vardagaren...
Nu idag då jag gick hem från vagnen efter att ha varit i skolan, hade jag musiken i öronen och kände,  Nu nu är jag tillbaka i mina underbara spår... Första 5an inkasserat på 1a av 7 inlämningsuppgifter som är betygsgrundande... Känns bra... Allt verkar lösa sig med csn inför resan nu äntligen... Jag har sjuk träningsverk i mina ben efter ett hårt krafttags pass i går... De känns bra...

Något som kanske inte känns like bra är att Magda drar i morgon... Men samtidigt känns de med bra, för hon har sett fram i mot detta så länge nu och arbetat för detta.. Hade en tanke i förra veckan då ja tänkte på att hon skulle åka..Tanken var " hur ska jag klara mig utan Magda"... När jag fortsatte tanken så kom jag fram till hur sjukt egoistisk tanke det är... De kändes som om jag sa att jag endast skulle sakna henne för att ja inte klarar mig utan henne.. Men så är det ju inte, ja klarar mig bra utan henne, men hon förgyller min vardag och ja kommer sakna henne sjukt mkt då hon är borta... Konstig tankte kankse... men kanske någon förstår...

Magda och jag hade vår korsettutgång i Lördags, blev kanske inte som vi planerat men väldigt trevligt iaf, som alltid :) Hamnade inte precis på BLVD eller excet utan på Diamond dogs, men med trevligt sällskap :) Kvällen resulterade i en sårig tumme och ett blått knä... Men ja sånt får man tåla :P


 




Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Hotties ;)

2009-02-03 @ 17:05:20
URL: http://www.swese.se
Postat av: M

vad söt du är.. klart att du klarar dej. det är ju inte direkt så att du kommer att stanna hemma och sörja heller.. du åker ju också snart =]

men jag kommer att sakna dej också.. massa massa.. men vi ses ju snart igen.. england och australien låg väl inte så långt ifrån varandra.. eller hur var det nu igen?

2009-02-03 @ 21:51:06
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nä England ----> Australien , de är promenadavstånd, de är iaf vad jag har hört ! ;)

2009-02-03 @ 21:54:42
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0