En ridtur på en bomb i kylan..

I dag var jag åter i stallet igen efter lite julledigheter och så :) Dagen till ära var det -9.6 grader SVINKALLT då vi kom till stallet. Bizze var inte riden nästan nått pga kylan och att de är så hårt i marken, men jag klättrade upp på odjuret och tog mig ut till ängen för motionering av min lilla bomb... Som tur va exploderade aldrig bomben utan vi fick en trevlig ridtur på ängen, och på vägen hem kom även solen fram :)

Bizze tyckte de va lite kallt om lilla näsan..



Med dubbla leggings under ridbyxorna, två luvatröjor, en undertröja, en säkerhetsväst, ett linne och en tjock vinterjacka... Ja med så mkt kläder då kan vem som helst se ut som en michillingubbe :P



Dagens citat.. "Ett liv utan sorg är som en tavla utan skuggor" ... Frank Prane

Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Dock en väldigt söt Michelingubbe ;)

2009-01-04 @ 15:46:46
URL: http://www.swese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0