Snart är hon påväg igen, denna lilla flyttfågel.. som om hon aldrig fann ro..

Japp nu har jag äntligen hittat nån vettig människa som skall yra min lägenhet då jag är i Brighton :) Hoppas jag får papprena från Avista nu snart så jag kan skicka in allt till SGS så vi får detta svart på vitt, hade avrt så otroligt skönt att slippa oroa sig över den saken oxå, ja har så de räcker ändå lixom...

"ler igen....vet inte varför ännu, men förmodligen har det hänt något bra...hoppas jag finner vad!".... Med den meningen lännar jag din sida med ett litet leende på mina läppar jag med...

Dagens citat... 
"Livet består inte av att ha bra kort på hand utan av att spela dem man har väl..."
Tokigt dumt man inte är bra på kortspel...




Kommentarer
Postat av: Rasmus Aronsson

Om du vill mig något så snälla säg det till mig! Fan nu rör det till sig i mitt huvud igen!

2009-01-11 @ 17:14:13
Postat av: Camilla

Om du tar reda på vars nord och syd är först så kanske tankarna slutar snurra...

2009-01-11 @ 17:27:38
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Rasmus Aronsson

nu vet jag var väderstrecken gömt sig. Men jag tror att du alltid kommer att få mig ur balans...få mig att tappa bäringen. Och samtidigt är du den som får mig att hitta dem igen! Ja du.....det är inte lätt det här.

2009-01-11 @ 21:00:02
Postat av: blind man som ingen ser

Och i mitten syns Hjärter Dam...

2009-01-14 @ 21:27:15
Postat av: Camilla

Hjärter Dam ja, en dam som Lars Winnerbäck sjunger endel om...

2009-01-14 @ 21:38:10
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0