Kommentera mera!

Jag tycker folk är dåliga på att kommentera är nu asså fy skäms på er! Ser ju änna att de e folk som läser så kom igen ge mig en rad på vägen ut :P För ja menar, de kaan väl ba inte va så att det BARA va jag som fann de förra inlägget roligt, väl? :P

Annars så har de nya kurserna börjat och de ser ut som de blir kanonsers :) Ganska mkr att göra men de e vi ju vana vid :)

Efter en incident tidgare i veckan så har jag inte funnit så mkt roligt att skriva men de kommer nog, snart kommer nog humöret tillbaka igen ska ni se, ja menar i morgon ska jag ju boka flygbiljett till Brighton och ja de är bara lite av vad jag skall göra i morgon.... I morgon blir grymt :D

Har ven pimpat min Dramat, sjukt snygg blev den, Tack Daniel :) Förövrigt så är Dramaten en uppfinning att dö för!



Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Lovar dig, finns bara en sån dramat i HEEELA världen !! O den är sååå cooool ...

2009-01-21 @ 21:54:35
URL: http://www.swese.se
Postat av: Anonym

Eller hur visst är den sjukt cool :D Me like a lot!

2009-01-21 @ 22:01:05
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Magda

du.. tantmaffian rular fett. helt klart. de två mycket speciella medlemmarna är klart bäst =]

2009-01-22 @ 00:00:29
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

hoho Eller hur magda!

Hajen och ålen, dom rockar sjukt fett, typiskt bevis på de blir de i natt/i morgonbitti ;)

2009-01-22 @ 10:58:26
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Mia

Hi,hi den var cool!Fast det är väl inte den du har på resan va? Ler!!!

Ha en Underbar resa nu Gumman och var rädd om dej! Gu vad skoj du kommer få!

Ha det Bäst!

Kramis Mia

2009-02-05 @ 10:43:27
Postat av: Mia

Hej Tjejen!

Skulle gå in på Magdalenas blogg, men hitta den inte. men kom in på din när jag sökte på googel!

Vet du hur jag gör för att hitta den?



Ha det gott!

Mvh Mia

2009-02-05 @ 11:14:08
Postat av: mia

Hej Tjejen!

Skulle gå in på Magdalenas blogg, men hitta den inte. men kom in på din när jag sökte på googel!

Vet du hur jag gör för att hitta den?



Ha det gott!

Mvh Mia

2009-02-05 @ 11:14:49
Postat av: Camilla

Hej Mia :)



Kul att du hitta hit :) amadangel.blogg.se finns Magda på :) Haha jo jag tänkte packa i Dramaten när jag åker haha de hade vart en syn de va :p hihi :)

Hoppas allt är bra med dig!?



Kramar

2009-02-05 @ 12:07:22
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0