Att hon aldrig lär sig..

Ja tror ni inte jag skulle upp och hjälpa till och bära "lite" hö io går iaf... Sluta med att jag efter ett 10 tal balar låg på gräset med enorm smärta i ryggen...IDIOT jag är väl det mest passande ordet va! Va ju samma sak då jag bröt svanskotan... Upp på hästen för tidigt då med och så hamnade man i sjuksängen igen! Att man aldrig lär sig! Suck...
Ja i går kväll va en pina.... Tror nästan de gjorde ondare i går än först då jag fick ryggskottet.. Inte alls kul... Kanske lärde jag mig en läxa denna gång... Kanske...

Något som va lite skoj dock va att köra traktor :) Eftersom ja inte kunde bära fick jag köra, och ja de va minst sakt spännande... :)

Annars mår jag pyton i värmen, ja är en norrlandstös så är de bara ... Över 25-28 grader då vill inte ja va med längre... I går va de 31 då vi tog in höt å de e det nog minst nu med... huga! Inte ens här på kontoret e de behagligt... Typiskt!

Vill ha Torsdag nu, hämta vov träffa mor å far! Gör många flugor på smällen samtidigt! Mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0