10 dagar kvar och dax för nedräkning..

Nu är det mindre än 10 dygn kvar innan jag och mina Annor slitter på planet till London!
Har varit dålig på tat uppdatera bloggen de senaste, men mycket har hänt och kreativiteten har varit lika med noll... Men ja kankse kommer den tillbaka desto närmare resan närmar sig..

Nu sedan typ en vecka tillbaka bor jag på Sussies övervåning i hennes hus, mycket snällt av henne att låt mig låna denna fina vånging :) De är verkligen guld värt :) tok skönt at5t kunna vara i stallet å pyssla som avkoppling och sen bara traska in och göra de man ska, ist för att sätta sig på en buss i en timma hem sne...  Dock är de l´ång resa till å från skolan.. men endel eldstjälar hjälper mig i bland så jag får åka bil *tackar* Min hyresgäst i min egna lägenhet verkar iaf trivas och de glädjer mig, kommer bli bra detta :)

Annars så börjar tentaångesten rulla in och det blir mer å mer och migränen har kommit som ett brev på posten.. som vanligt..




De var iaf en liten uppdatering från mig, så dom som envisas att läsa denna blogg vet om att jag lever!
Skickar en speciell tanke till Magda som nu intagit Autralien :)

Dagens citat... " Envisheten är det ända sättet att tackla sin egna dumhet " Camilla Bergquist

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas huvudvärken o migränen postas iväg lika fort som den kom sedan när tentaveckan är över :)



Vassegod :D

2009-03-05 @ 13:38:24
URL: http://www.swese.se
Postat av: Camilla

Jaa då de gör den nog, om inte annat då vi kommit fram och hittat till skolan och gjort första testet i Brighton :P

2009-03-05 @ 18:34:55
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Daniel

haha ja då kanske :D men sen då, allt frid o fröjd då tror du? ;) eller du har nog rätt i vad du säger med tanke på hur dina dagar kommer se ut hehe ... Lite skönt vårväder på det i Englands Barcelona, Brighton, så försvinner nog din arga bankande vän inuti huvudet, flyttar han/hon till nåt annat huvud kanske :P

2009-03-05 @ 19:13:06
URL: http://www.swese.se
Postat av: M

ja.. varfor skulle du aka till england egentligen? kom till australien istallet. lovar att vi kommer att fa mycket roligare har tillsammans an pa varsitt hall.. =P

2009-03-06 @ 06:17:22
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Här sitter jag och fryser och skriver teknikhistoria, jag bokar lätt om resan till Australien på momangen! borde väl typ kosta som till England va, en 400 kr typ ?? ;)

Vet iaf att vi hade haft grymt kul om vi rest tillsammans du å jag M ;)

2009-03-06 @ 16:37:06
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0