Tiden rullar på..

Galet egentligen att vi i morgon varit här i 2 veckor, tiden bara rinner iväg :) Vardagen börjar arta sig här i Brighton nu, både jag och Anna trivs ypperligt, även om vi visst saknar folk hemmifrån... vissa mer än andra :p

Ikväll skall jag och Anna göra hemmabakt Pizza till Robert och Julia, båda från Tyskland :) Till pizzan blir de vin och öl och sen skall vi förhoppningsvis skaka rumpa :P Julia hade vai´rit på utestället vi planerat att gå till i veckan och som blond fick man tydligen vara på sin vakt :p men de ska bli kul :)

Nästa helg har vi planerat en guidad londontur med Robert och Jula och helgen efter de får både jag Sverigebesök och Anna svenskt Norgebesök  :) Ser jag verkligen fram i mot, då blir de 3 nätter i london och 2 nätter här i brighton :) Sen v 17 kommer min mor och Syster ska oxå bli sjukt trevligt :) sen fyller anna år helgen efter de, sen kommer Annas föräldrar och kanske även jag får besök då ja me :) Sen åker vi typ hem, alla helgerna redan planerade haha! galet :)

Sist vi drack öl eller ja sist Robert drack öl, upptäckte vi en ganska konstg men komisk sak.... här har dom bollar i ölen, innuti burkarna haha! ja de är sant, de sägs att de är till för att ge mer skumm, men jag tror de är nå trick för att man ksall luras å tro de är mer öl i burek än va de är!!!



Va lite meck att få ut den :P



Måste även lägga in en närbild på våra fina stekplattor ni ser i bakgrunden vid Robert som jag och Anna har SKRUBBAT! "Typical English style"



Kommentarer
Postat av: Daniel

Inte lätt att vara så populär som du är ! och blond på köpet med ... Lucky bastards ! :)

2009-03-28 @ 16:55:10
URL: http://www.swese.se
Postat av: M

battre en boll i olen an ol i bollen..

2009-03-29 @ 10:46:05
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Sexig spis. Anledningen till att man gärna slipper studentkorridor på heltid?! Snart är det vecka 17! Vi kommer ha trådlöst internet på vårt hotell, du får komma och gratissurfa, bra va?! ;)

2009-03-29 @ 23:34:20
URL: http://lindabergquist.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha rolig du M ;)



Grymt Linda, ja kommer a bor hos er da hihi ;)

2009-03-30 @ 11:42:18
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0