De går int alltid som man vill..

Jag fick inget jobb på akzo, dom hade dragit in typ alla sommarjobbare där jag varit. så även i piloten tillochmed... Så ja nu vettefan hur de här ska gå, men jag får hoppas på att det kan gå att hitta nå extrajobb istället samtidigt som mina stuier i somma rå till hösten...

Min dator gick även sönder IGEN i går.. så nu måste ja skicka iväh skiten till tyskland igen... galet fick ju en helt ny i januari för att den första tok dog! kul, datorn är ju min enda kontakt me omvärlden å mina nära  å kära hemma.. Nu har jag fått låna annas dator iaf för dagens webcam dejt :) , gulle henne!!



För att sluta klaga så skall jag nu visa lite bilder från helgen ist :)



Härliga skratt va ! :)



En dag på stranden igen, underbartväder i dag :)



Får även visa de fina byxorna ;)



Haha många egobilder blev de, men vafan de ju min blogg ;) Ni får stå ut ;)
Annars håller jag på att föra mina uttryck vidarehär i Brighton , jag har redan påbörjat att föra vidare uttrycket " Jajameeen" och "shopp shopp" :

Snart får jag Sverige besök, jag lääängtar!!!

Kommentarer
Postat av: M

synd dar pa sommarjobbet. om du kanner dej manad for rosenlund kan du fa lana mina stovlar jag kopte i bangkok.. =P

2009-03-31 @ 06:56:31
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: mamma

Det ser kanon ut.Vi har oxå fått lite vår här +7

och klarblå himmel.

kram vi ses snart

2009-04-01 @ 18:22:42
Postat av: Camilla

Hahah ja kanon, ser ut som om ja kan behova stovlarna nar du kommer hem M ;)



Ser fram i mot ert besok v 17 mamma :)

2009-04-02 @ 18:26:36
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Martina

Du skall se att det löser sig med alltihop! Jag kan sätta mig ner och kolla upp lite tänkbara ställen för dig att jobba på med....något är ju bättre än ingenting:)

Det är lätt för mig att säga att det inte är något att oroa sig för, då jag har jobb, men det är mest det att jag tror på dig och den kunskap du har, den sociala kompetens, och den utstrålningen. Du är jätteduktig hjärtat! Jag vet att det känns motigt nu, men tro på dig själv så skall du se att det löser sig!



Massa kramar!

/Din Martina

2009-04-02 @ 21:40:57
Postat av: Camilla

Tack for de orden Martina, de varmer! Du ar for gullig du :)

Massa kramar tillbaka, tanker pa dig...

2009-04-03 @ 11:58:52
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0