Hejdå..

Jag fortsätter mina hejdå.. Kanske för att de är lite som terapi för mig själv.. De senatse dagarna har jag bara gått runt i nån sorts liten bubbla... Jag bara är nu fram tills vi skall åka i morgon... Jag längtar tills jag skall åka men känslorna har lixom tagit slut.. Kanske har man kännt så mycket starka och olika känslor så länge nu att de inte fanns mer att ta av... Jag mår inte dåligt, tvärtom jag mår verkligen bra jag är nöjd med vår resa, ja är nöjd över att få åka hem och träffa nära och kära... Jag är helt enkelt nöjd ... i bland måste man väl få vara nöjd med även om man i vanliga fall är nån med nästan för mkt känslor?!

I går var en väldigt trevlig kväll.. Jag och Anna var först på modevisning av badmodet 2009 för Quicksilver och Foxy, gratis Corona och vin samt ja modeller i förda badmodet 2009! Behöver ja säga mer? ;)





Sedan bar det av för  två rätters ute för två och sedan anslöt vi till gänget som drack öl vid vår lägenhet..





Sedan bar det ut för att skaka rumpa ! :) Grymt roligt!





I dag var det hejdå klassen oxå...  Dock vill inte mitt interenet va med mer nu så bild på klassen får ni en annan gång :)







Kommentarer
Postat av: Daniel

Klart man får vara nöjd, ibland behöver man inte vara mer, ibland borde man vara mer, ibland inte alls...



... och vad är det för dans i sista bilden ? :)



BTW, vad lik hon "badmodellerskan" var Olinda :P

2009-05-15 @ 15:44:21
URL: http://www.swese.se
Postat av: Camilla

Haha ja du Daniel dansen var typiskt påhittad egen dans ;)



Nu e jag hemma i Svea efter mycket om och men :D

2009-05-17 @ 01:04:51
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: M

efter mycket om och men? vad ar det som hander dar hemma egentligen?

2009-05-18 @ 19:53:07
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hehe ja jag hade bland annat 3 kg övervikt och fick kasta lite saker på flygplatsen som jag hade velat ha med, hade även 5 kg övervikt på handbagaget... men de lyckades jag smila mig igenom, tur man e tjej ;) Men ja kom ju hem till svea iaf de va ju de som räknades :D

2009-05-18 @ 21:55:50
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0