Valborg...

Då var man tillbaka till Brigton igen då.. För tat försöka njuta av de sista 13 dagarna vi har kvar här i UK :) Valborg vart underbart... Kan inte med andra ord beskriva de tror ja.. De va bara helt enkelt helt jäkla underbart! Vädert var sjukt nice hela helgen speciell över valborg... underbart sällskap och sol, vad kan man mer begära!

Kanske har denna bligg blivit mer av en bilddagbok denna period men vafan ni får stå ut me de ;)

Helgen inleddes med ett besök på cortegebygget , här hittade jag min kära Peter :)



Rasmus,herr Svetsexpert fick även han jobba lite, fast han va ledig från cortegandet den dagen, då alla ville ha hans hjälp :P Haha så de blev svetsning i flipflopp och kortbyxor, de är nog kanon ur säkerhetssynpunkt tror ja!

 

Sen var det dax att dra hem och fixa sig inför årets kalas, flickorna radade upp sig i soffan, sminkade och redo för party :)
Dock inte alla som vart utomlands i 7 veckor, vilket man kan ursilja i den lätta skillnaden på hyton ;)



Sen väl inne på kalaset fick jag mina favoriter att sjunga för mig :D



Hann även med grillning under både Fredagen pch Lördagen :D Linda gör som vanligt mycket vackre poser ;)



De va uppdateringen från Valborg de.. Nästa vecka på Lördag åker jag hem till mor och far och 1a Juni börjar jag jobba på Akzos kontor :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååhå, vilka fiiina bilder! snatch



Riktigt grym helg vart det! Får boka in en till helg till sommarn, Liseberg du vet ;) Måste dock påpeka att din sköna bränna verkar hålla sig till ansiktet? Vi haver alla lika bleka ben! ;D

2009-05-04 @ 20:13:11
URL: http://lindabergquist.blogg.se/
Postat av: M

pa lordag befinner jag mej i LA och den 1 juni ar jag sakerligen borttappad nagonstans i det stora landet i vast. kanns bra, kanns bra.. =]

2009-05-05 @ 01:01:56
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Linda, jag hävdar att detta beror på att jag har strumpbyxor på mig ;) hehe! Hel för Liseberg i sommar är ett måste! Vi skall lätt skicka upp minst två pojkar på de där hemska åkturen du gjorde sist!! ;)

2009-05-05 @ 11:51:39
Postat av: Martina

Ser helt underbart ut! Får jag vara med på Liseberg? om jag lovar att åka de hemskaste karusellerna och berg-och-dalbanorna?

Kramar din Martina.

ps. den där Rasmus verkar vara en duktig liten kille, fast kanske inte så smart att svetsa i "thongs". Men snällt att han ställde upp kan jag väl tycka kanske. puss och kram igen;) ds.

2009-05-05 @ 14:52:58
Postat av: Rasmus

Detta var den bästa valborg jag någonsin haft! Tack för att jag fick vara med! Jag hoppas på fler!



/Din buggelev;)

2009-05-05 @ 20:16:46
Postat av: Daniel

Antingen är alla väldigt väldigt bleka eller så är du väldigt brun!



Och som brandskyddstekniker så hade ju inte jag godkänt Rasmus svetsmundering :P

2009-05-06 @ 10:25:09
URL: http://www.swese.se
Postat av: Camilla

Haha Ja Martina, Rasmus e en himlans snäll kille ;)



Nä eller hur Daniel, jag håller med dig där på Svetsmunderingen ;)



Rasmus, tack själv, hoppas på många fler minst lika underbara valborgshelger :)

2009-05-06 @ 11:45:05
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Linda

Justja, en sak till: NJUT FÖR FAN!!! Tänk på oss stackare som är kvar i Sverige ;D

2009-05-07 @ 09:49:03
URL: http://lindabergquist.blogg.se/
Postat av: Camilla

M... Du slår alla med hästlängder, men jag är nöjd ändå :)



Linda... Jag njuter allt ja kan, saknar solen ba! :)

2009-05-07 @ 19:17:40
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0