Sista tentan är gjord..

Ja lite tomt känns det när faktiskt allt nu är över.. Jag har skrivit min sista tenta efter 6,5 år med 8 tentor per år med stress, tandagnissel, migrän, nervositet och tårar är jag nu kar.. Det ända som skulle tvinga mig till att göra en tenta till skulle vara om jag nu inte klarade den tentan jag skrev igår.. Vore inte det lite ironiskt, efter att inte kuggat en tenta sedan jag började på kemi så skulle jag missa min sista... Lite skrattretande hade det varit, men det kändes faktiskt ok igår.

För mig är detta stort, så jag tjatar om de hela tiden.. Det betyder mycket för mig att jag klarat av de.. Helt själv har jag tagit en högskoleingenjörs examen i kemiteknik och i juni 2011 efter 5 mån hos Eka Chemical i Bohus kommer jag även ha en master of science inom Industrial Ecology! Inte många som vet va de innebär kanske men för mig är de stort..

Nu skall jag packa lite kläder för på tosdag åker jag och älskling till Egypten. Jag, hönsmamman nr 1, är jätte nervös över hur de ska gå för Terence... Min lille stjärna!  Ikväll är det sista gången för våra buggelever :) Dom har blivit riktigt duktiga !



Kommentarer
Postat av: johan

Får man säga grattis, eller måste man vänta tills tentan är rättad?

2010-12-14 @ 17:26:12
URL: http://jomenhuvva.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Jag hoppas på att man kan säga grattis redan nu, så tack :D

2010-12-15 @ 08:35:22
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Karron

hehe ja det är inte många som vet vad det innebär med en maaster =P men din examen låter ju iaf bättre än min bachelor =P

2010-12-19 @ 16:23:42
Postat av: Camilla

Hehe jag har även en bachelor i kemi Karro och de är inte fy skam de heller :D

2010-12-26 @ 14:14:57
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0