Snö snö snö

Galet! Trodde verekligen man flytta söderut för att slippa kalabaliken med all snö! Å andra isdan innebär all denna snö mer kalabalik här nere än hemma i norr.. De snöar verkligen konstant och just nu är de - 18 grader ute! De måste väl va sorts nåt rekord? Och säkert en meter snö utan att överdriva! Rasmus och hans kollegor skottade bort 1,2 meter snö från firmans tak i går..!!!

Vår lilla hund älskar den djupa snön dock, men i bland tar han sog snö (?) över huvudet om man säger så... tur han kan hoppa högt :P

På Tisdag åker rasmus till Mexiko, till en oljerigg dit man åker med helikopter och inte får ha med mobil eller dator! Vaddå isolerad! som tur va finns dator på plats med skype, hoppas de funkar annars kommer ja ju dö.. Pga av detta tycker jag mest synd om mig själv nu, även om ja inte riktigt fattat att han ska va bort så länge än, men de kommer väl, som vanligt då han reser sig ur sängen och taxin står utanför..
Tur jag har min hund!

I veckan ska jag på hundkursmöte och veckan efter de börjar kursen.. lydnad klass 1 va har man gett sig in på ? :P De återstår att se :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att gå bra kram

2010-02-22 @ 10:18:01
Postat av: Anonym

Sv: Jag har också tänkt massor på min prickiga form som gick sönder, så jag blev överlycklig när jag hittade den här istället. Och gult är ju fint det också.. =]

2010-02-23 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0