Packning påbörjad

Nu är det bestämt att flytten blir av i början av v 29! Hoho! Så nu är vi igång och packar för fullt här, någon låda om dagen så ska vi nog vara klara lagom om 2 veckor då vi får nycklarna :)

Mitt i somarvärmen vill man gärna inte äta så tunga måltider i form av varma rätter.. Efter lite inspiration från Metro traskade jag i väg till affären och inhandlade råvarorna till denna Lunch/middag :) Måster säga att det blev himla gott :D

Gravadlaxrullar med philadelphiaost och Körvel med sallad och tomat. Till detta severades grillad kyckling och krämig pastasallad :)


 

Mamma och Pappa skall komma och hälsa på i slutet av v 30 och även little Sis kommer på Lördagen. Så jag och Älskling begav oss i väg och letade camping och lerum.. Vi hittade en som såg trevlig ut och som faktiskt var lugn och tyst den Fredagskvällen vi va där = Bra för mor och far.

Till Mor och Far:

 

 

 

Måste tilläggas att det även fanns en "massagehusvagn" på plats, glömde dock ta kort på denna!

 

Hit skall vi flytta :

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

campingen ser ok ut så gör även eran nya lägenhet

kram

2010-07-12 @ 10:14:19
Postat av: Camilla

Tack mor, dock tycker jag själv nya lägenheten är mer än Ok :) Ser fram i mot att ni kommer v 30 :)

2010-07-12 @ 10:18:18
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 02:37:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0