Lämnat bort min hund..

Nä de är inte så hemskt som de kanske låter.. Utan jag har så sjukt mycket att göra då ja har en tenta nu på måndag och en på Torsdag och Rasmus är ju i Mexiko.. Så man mår väl kanske inte helt 100 och de känner min stackars hund av och har de senaste dagarna varit jätte rastlös, trots långa promenader och snöbollskastande..   och kan inte finna någon ro, är jätte mammig och vill bara sitta i knät och då han inte får de sitter han på golvet brevid mig och gråter så jag kan inte plugga.. Så jag är precis hemkommen efter att ha lämnat av Terende hos Sara och West och favoritkompisen Troja :) Hoppas han kan slappna av lite mer där då inte jag är där och njuta av både hund och människosällkap.. Även om Sara och West tyckte de va lite knas med alla rutiner.. Han skall äta morgon och kväll, kl 19.00 på kvällen, lägg maten i blöt, använd gärna detta kopplet, sätt på han täcke då han ska ut... Haha listan är lång! Men allt för att min älskling ska ha de bra :)

Känns sjukt tomt och tyst i lägenheten, vet inte om jag skall skratta eller gråta... Kommer va bra för att jag får plugga men kommer sakna min lilla hund så mycket.. När tårarna är slut, vad gör man då? Man tar tag i livet och gör så gott man kan.. Vem vet ja kanske får hämta hunden redan i morgon bitti om inte sara och west orkar me han mer :P

Nu skall jag väl återvända till mina böcker eftersom att jag just missade e timmas kvalitativ pluggtid då jag var i väg till partille med hunden... Så klart hade dom även stängt av typ nästaintill hela tingstadtunneln på vägen hem så det tog en stund tat kommadit jag skulle.. Men tack vara en automatlåda klarade jag även detta :)

Lev väl mina vänner och njut ni som slipper tentaplugga och leva utan hund och sambo!




Kommentarer
Postat av: Daniel - Swese

Låter som min tillvaro, "njut ni som slipper tentaplugga och leva utan hund och sambo!" :)

2010-03-05 @ 14:53:04
URL: http://www.swese.se
Postat av: Rasmus

För att uppskatta bättre stunder krävs ibland sämre...men inte fan är det roligt! Snart kommer ju iaf en familjemedlem hem igen...ledsen att det inte kan vara jag!

Puss min ängel! och en stor kram!

Din R.

2010-03-06 @ 05:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0